Vanilla Cupcake Country Candle

Przyszedł październik a wraz z nim moja chęć na jedzeniowe zapachy świec. Zawsze gdy tylko wybija 1 październik mój nos krzyczy " Daj mi coś słodkiego!". Jak mam protestować by nie plątał mi figli? Po prostu muszę odpalić coś jedzeniowego. Na szczęście ostatnio w paczce z Kringle.pl dostałam parę słodziaków więc odpaliłam jeden z nich, a mowa o pięknie wyglądającej Vanilla Cupcake. 

Powiem szczerze, że jak tylko powąchałam ten zapach na sucho to od razu przypomniało mi się moje śniadanie czyli waniliowy napój mleczny marki Mullermilch. Kto go uwielbia tak jak ja musi zapatrzeć się w tą świecę. To jest czyste odzwierciedlenie tego napoju. Dla tych, którzy nie kojarzą słynnej waniliowo mlecznej doliny to powiem, że ta świeca ma w sobie bardzo dużo, ale to bardzo dużo wanilii i masła. Zapach potrafi sprawić, że kubki smakowe szaleją i domagają się ciasta. Natomiast kiedy popatrzymy na piękny kolor wosku to już możemy się domyślić co jest w słoiku. Chociaż najbardziej uwagę przykuwa etykieta. Idealne babeczki w białych papilotkach, na białych serwetkach i z białym kremem na wierzchu. Ta etykieta jest dopieszczona w każdym szczególe.


Jak jak dla mnie byłaby super dodatkiem do prezentu ślubnego. Waniliowy zapach to taki wydaje mi się bezpieczny, a etykieta wchodzi w elegancję więc na prawdę może o być dobry pomysł, ale również może być pięknym dodatkiem do wystroju na taką uroczystość jak ślub, chrzest czy komunia. Dla mnie każdy świecoholik powinien mieć ją w swojej kolekcji.

Do zobaczenia

Komentarze

Popularne posty