Szpilki z renee.pl

Moim wielkim uzależnieniem są szpilki. Kocham na nie patrzeć jak i nosić. Kiedyś gdy ważyłam 40kg mniej niż obecnie śmigałam w szpilkach dość sporo. Dzisiaj przychodzę do was z 10 parami szpilek z renee.pl, na widok których serce zabiło mi mocniej. Może akurat kogoś zainspirują i postanowi je zamówić. Jak wam się spodoba taki post to mogę robić takie przeglądy częściej i z różnych sklepów. Dajcie znać w komentarzach. 



Zgniło zielone szpileczki są przepiękne, a zwłaszcza w okresie jesiennym.Muszę sobie odłożyć na nie pieniążki, a wy już teraz znajdziecie je tutaj [link].  Ten model na stronie jest dostępny w 17 kolorach.


Kolejny jesienny kolorek to ciemno fioletowy. Szpilki w tym kolorze rzuciły mi się od razu w oczy i czuje, że mój portfel będzie piszczał w najbliższych miesiącach. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 17 kolorach.



Szare z pięknym zdobieniem z tyłu będą idealne na jakieś wyjątkowe wyjścia czy ważne spotkania. Możecie je zamówić tutaj [link].   Ten model na stronie jest dostępny w 5 kolorach.


Kolejna propozycja na specjalne wyjścia czy okazje. Piękne koralowe szpilki z złotą kokardką w tyle. Prawda, że są urocze? Znajdziecie je tutaj [link].   Ten model na stronie jest dostępny w 6 kolorach.


Kolejna propozycja to raczej dla kobiet odważnych. Mi osobiście się bardzo podobają i do obcisłych rurek będą wyglądać zabójczo. Kto się skusi? Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 3 kolorach.


 Osobiście nie jara mnie jakoś ta moda na naszywki i styl wyszywany, ale te buciki szybko wpadły mi w oko. Są piękne. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 4 kolorach.


 Która kobieta kochająca szpilki nie chciałaby mieć wrzosowych w swojej kolekcji? Ja na pewno bym takie chciała i często bym po nie sięgała.  Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 12 kolorach.


Ostatnio również efekt holo jak i szkła jest bardzo lubiany na paznokciach, ale na szpilkach wygląda rewelacyjnie. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 3 kolorach.


 Początek wiosny w takich szpilkach? Idealnie. Dosłownie te kolory pięknie by się dopasowały do budzącej się po zimie wiośnie. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 3 kolorach.

Bordowe szpilki uważam za klasyk jesiennej pory roku. Wyglądają wtedy przepięknie z płaszczykiem. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 13 kolorach.


Ostatnia propozycja to szare szpilki z pudrową kokardą. Cudne. Wyglądały by przepięknie z pudrowo różową sukienką na święta. Znajdziecie je tutaj [link]. Ten model na stronie jest dostępny w 5 kolorach.




Która propozycja podoba wam się najbardziej?

Komentarze

  1. Dwie pierwsze pary cudowne, podziwiam, że lubisz chodzić w szpilkach, ja jestem tak wysoka, że w grę wchodzą tylko sandałki, na niższym obcasie. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty