Świecowa wishlista #1

Jak wiecie jestem maniaczką zapachów. Uwielbiam wszelkie świece czy woski, a także odświeżacze powietrza. Przez moje ręce przeleciały dziesiątki wosków i postanowiłam, że nadszedł czas zrobienia świecowej chciejlisty. Jest parę zapachów, które podbiły moje serce i chciałabym je w świecach, ale nie mam miejsca gdzie zapisać dane zapachy więc postanowiłam zrobić to tutaj i na pewno będzie to też fajna podpowiedź dla moich bliskich kiedy postanowią mi coś kupić z okazji urodzin czy świąt. No to zaczynamy :)

KRINGLE CANDLE

Z ich wosków dostępnych na polskim rynku miałam ponad 50 i aktualnie mam również 3 duże świece. Mimo wszystko jest mi ich za mało i brakuje mi do kolekcji jeszcze sporo. Więc chciałabym jeszcze te świece:



1.BAKER'S VANILLA
2.CASHMERE & COCOA
3.COCONUT SNOWFLAKE
4.CONCORD GRAPE
5.DEW DROPS
6.ESPRESSO CREMA
7.GOLD & CASHMERE
8.GREY
9.HOT CHOCOLATE
10.PEPPERMINT COCOA
11.PUMPKIN LATTE
12.PUMPKIN PATCH
13.SPELLBOUND
14.STORM FRONT 
15.WATERCOLORS
16. STRAWBERRY LEMONADE

YANKEE CANDLE

Ich świecę ma tylko jedną i kocham ją. Niestety Yankee ma wiele zapachów, które uwielbiam i chciałabym je w swojej kolekcji :)



1.WILD MINT
2.WHITE TEA
3.SUNSET BREEZE
4.SUMMER PEACH
5.SNOWFLAKE COOKIE
6.PASSIONFRUIT MARTINI
7.MANGO PEACH SALSA
8.MANDARIN CRANBERRY
9.LEMONGRASS AND GINGER
10.HONEY CLEMENTINE
11.FLUFFY TOWELS
12.FLOWERS IN THE SUN
13.FESTIVE COCTAIL
14.DREAMY SUMMER NIGHTS
15.CUBAN MOJITO
16.A CHILD'S WISH
17.ANGEL WINGS
18.AUTUMN NIGHT
19.BABY POWDER
20.BERRY TRIFLE
21.CHAMPACA BLOSSOM
22.CHRISTMAS COOKIE
23.DELICIOUS GUAVA




Wiadomo, że nie spełnię tej listy w rok, ale w 2-3 może i tak :) Mam skarbonkę, do której wrzucam parę złotych za każdym razem kiedy mi się nie chce coś zrobić, ale zrobię :) Taka nagroda i potem wydaję to na świecę :) Już na jedną uzbierane, ale czekam na promocję :) A wy jakie świece z Yankee czy Kringla byście chciały?

Do jutra :)

Komentarze

Popularne posty