Moje pierwsze zamówienie z Renee

Witajcie ponownie na moim blogu. Od razu chcę zaznaczy, iż ten post nie jest sponsorowany i za zamówienie zapłaciłam sama. Jakiś czas temu oglądałam film jednej youtuberki i wykorzystałam podany przez Nią kod promocyjny. Za całe swoje zamówienie zapłaciłam 155,98zł. Nie chciałam kupować butów na wiosnę czy lato gdyż mam ich na prawdę całą masę i codziennie mam dylemat co założyć. Niestety też nie mogłam zamówić szpilek gdyż mam dalej kontuzjowaną nogę. Postanowiłam zamówić buty na zimę i jesień, a przy okazji przyczepiły się jeszcze koturny i klapki :)) Wszystkie buciki przyszły oczywiście w pięknych pudełkach biało-złoto-brzoskwiniowych. Już mam pomysł jak je wykorzystać =)


Parę dni temu opublikowałam na blogu moją jesienno zimową wishlistę (kto nie widział to zapraszam tutaj) i na pewno nie zdziwi nikogo jakie trapery wybrałam. Jako, że jestem strażaczką ochotnikiem to wiadomo, że kiedy zobaczyłam trapery robione na wzór butów bojowych to przepadłam. Do tego złote wstawki mnie urzekły. Mojemu W. też się spodobały i obiecał mi zimową sesję w nich =) Cena bez rabatu to 99,99zł, zaś ja zapłaciłam za nie 59,99zł (teraz są po 109,99zł). Tutaj macie do nich link.


Kolejne buciki również były na mojej liście zakupowej. Potrzebowałam buciki na słupku na jesień, ale niestety nie zapinam się w nie i brakuje mi ok półtora centymetra, ale myślę, że na wiosnę lub cieplejszą zimę będą idealne więc ich nie odsyłam. Słupek w kształcie trójkąta i do tego stabilny. Szare z lekkim ociepleniem. Cena bez rabatu to 89,99zł, a po rabacie 53,99zł. Link do bucików.


 Jako, że moje zamówienie przekroczyło 130zł miałam wybrać buty za 1 grosz więc wybór padł na japonki bo mam tego rodzaju tylko 2 pary i niestety jedne są do wyrzucenia więc akurat jest zastępstwo. Uważam, że to super pomysł z tymi butami za grosz. Tutaj macie do nich link =)


Dodatkowo szukałam butów by nie zapłacić 19zł za wysyłkę skoro brakowało mi 36zł do darmowej. Wybór padł na złote koturny. Jako, że w wiosenno letniej chciejsliście (link) były koturny to przy okazji spełniłam tamtą zachciajkę. Kiedy je założyłam na nogę wydają się bardzo wygodne, ale niestety więcej wam o nich powiem jak będę mogła je załozyć na obie nogi i się przejść. Przed rabatem były po 69,99zł, zaś po nim po 41,99zł. Dla zainteresowanych zostawiam do nich linka


Jak Wam się podobają moje zdobycze?? Może Wy coś upolowałyście na promocji -40%?

Do jutra =)

Komentarze

  1. obie mamy fioła na punkcie butów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musi nas łączyć :P waga nie, miasto nie, wiek nie, to przynajmniej buty :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty