Jesienno zimowa wishlista ubraniowo butowa

Już mamy sierpień więc niebawem do naszych okien zapuka jesień i z szaf powyciągamy cieplejsze ubrania. Ja od ostatniej jesieni schudłam ponad 12kg więc niestety muszę kupić parę ubrań. Natomiast nie zamierzam się rozszaleć gdyż jak tak dalej pójdzie to w kolejną jesień również będę musiała sięgnąć po mniejsze rozmiary. Również w ostatnim roku moje buty podziękowały i odeszły na  emeryturę zwaną śmietnikiem.

W okresie jesienno zimowym zawsze mam parę wyjść, na których muszę ładnie wyglądać. Potrzebuje nowe botki.  Dla mnie bardzo ważne by były na stabilnym obcasie i wygodne gdyż zazwyczaj muszę w nich trochę pobiegać, a nie chciałabym się wywrócić na cienkim szpilce i złamać nogę. Znalazłam takie w Deichmann (link) za 119,90zł i uważam, iż będą idealne na te okazje.


Dodatkowo przydadzą się botki na co dzień :) Znalazłam idealne na REENE (link) za 89,99zł
(kupione)


W zimie niestety będę musiała bardzo mocno uważać na swoją nogę po kontuzji (mam nadzieję, że na zimę będzie już wyleczona) i przydadzą się nowe traperki :) Znalazłam takie na REENE (link) za 99,99zł
(kupione)



W zeszłym roku moja kurtka uległa zniszczeniu, a do tego moja aktualna waga to już 12 kg mniej niż sprzed rokiem więc pewnie do grudnia schudnę jeszcze trochę więc nowa kurtka i tak byłaby potrzebna. Nie chcę wydawać fortuny z racji, że za rok już mogę potrzebować mniejszej i szkoda mi wydać 300zł na kurtkę na ledwo 2-3 miesiące.(kupione)


Skoro nowe buciki to i nowe torebki :)) Ostatnio oddałam w Deichamnn torebkę gdyż zaczęła się rozwalać i po przejrzeniu reszty stwierdziłam iż potrzebuję 2 nowe. Jedną mniejszą i jedną większą. Po przejrzeniu paru stron znalazłam 2, które mi się podobają.

Mniejsza jest z Orsay za 99zł (link). Urocze złote gwiazdki na niebieskim tle.



Większa jest z Deichmann za 79,99zł (link) :)(kupione)


Jako, że w moim wielkim pudle mam sporo spodni z czasów kiedy byłam chudsza to spodni kupować nie muszę, ale za to nie mam zbytnio bluz i sweterków więc z 2-3 sweterki będę musiała kupić, ale nie znalazłam jeszcze nic co by podbiło moje serduszko.




To taka moja mini lista do spełnienia :) Resztę mam i nie potrzebuje więcej gdyż walczę z kilogramami i zapewne za rok będzie mnie czekała wymiana kolejnych ubrań. A wy co planujecie kupić na tą zimę?

Do jutra :)

Komentarze

  1. Szare botki - cudowne. Ja poszukuję podobnych, tyle, że w kolorze czarnym.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia na renee są też takie z tego modelu co szare :)) po 89,99zł

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty