Filmowo bajkowy piątek #1

Witajcie kochane ponownie na moim blogu. Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym wpisem z nowej serii pt."Filmowo bajkowy piątek". Z każdym wpisem z tej serii poznacie moją opinię o filmach i bajkach, które obejrzę. Każdy film lub bajkę będę oceniała d 1 do 5.W ostatni tydzień był dla mnie ciężki i potrzebowałam czegoś lekkiego więc postawiłam na polskie filmy.  Jeżeli jesteście ciekawe co zagościło na moim  ekranie to zapraszam do dalszej części filmu.


1. Wszystko albo nic


OPIS Z FILMWEB
 "Wszystko albo nic" to historia Lindy (Tatiana Pauhofova), która odkłada na wieczność marzenia o karierze literackiej i sprzedaje harlekiny w ciasnej, ale własnej księgarni. Sfrustrowana brakiem faceta i otoczona przez rozerotyzowanych przyjaciół, swoje poszukiwania miłości kończy na Jakubie (Michał Żebrowski), cynicznym i wyrachowanym biznesmenie, który rozgrywa tę znajomość niczym partię szachów.

MOJA OPINIA
Po obejrzeniu zapowiedzi i przesłuchaniu tytułowej piosenki wykonanej przez Ewę Farną miałam spore nadzieje co do tego filmu. Do tego wiele scen dzieje się na starym mieście Pragi do których mam szczególny sentyment, ale niestety czar szybko prysł. Film oglądałam z znudzeniem. Fabuła nie jest interesująca i do tego mam wrażenie jak by ktoś pisał scenariusz z przymusem. Pierwsza część ciągnie się długoooooooo i nudnoooooo bez emocji. Natomiast druga część w której główna bohaterka spotyka się z doktorkiem jest tak krótka jak by ktoś nie miał pomysłu na zakończenie filmu. Są sytuacje gdzie można się pośmiać, ale osobiście filmu nie polecam.
OCENA 3/5

2. Planeta Singli


OPIS Z YOUTUBE
W „Planecie Singli” w rolach głównych zobaczymy: Macieja Stuhra jako uwielbianego przez miliony telewizyjnego showmana oraz zjawiskowo piękną Agnieszkę Więdłochę w roli ukrywającej swój seksapil nauczycielki muzyki. Tych dwoje zawrze ze sobą nietypową umowę, dzięki której cała Polska dowie się, czy prawdziwa miłość istnieje i gdzie (nie) należy jej szukać. W doborowej obsadzie znaleźli się także Danuta Stenka, Paweł Domagała, Tomasz Karolak, Weronika Książkiewicz, Katarzyna Bujakiewicz, Piotr Głowacki oraz Ewa Błaszczyk. W plejadzie internetowych randkowiczów nazwiska-niespodzianki, wśród nich m.in. lider Afromental Wojtek „Łozo” Łozowski.

MOJA OPINIA
Dawno, ale to dawno nie uśmiałam się tak na polskim filmie. Oglądałam mając słuchawki na uszach, a mój narzeczony co chwilę pytał czemu się tyle śmieję. Film trwa ponad 2 godziny, ale tak wciąga, że jak internet mi się rozładował 20 minut przed końcem to przeszukałam szybko ładowarki bo chciałam dokończyć film. Wciąga niesamowicie. Oczywiście również są sytuacje wyciskające łzy. Tutaj polecam mieć pod ręką chusteczki. Osobiście jestem osobą, która rzadko wzrusza się na filmach, a ten ścisnął moje serduszko. Równie rzadko mam tak, iż chciałabym obejrzeć film ponownie, a z tym tak się stało i jutro oglądamy go z narzeczonym z porcją popcornu. Nie będę zdradzać szczegółów o czym jest bo nie chcę zdradzić fabuły i najlepszych momentów. Po prostu rozsiądźcie się wygodnie na kanapie i odpalcie film. 
OCENA 5/5

3. Kobiety bez wstydu


OPIS Z FILMWEB
Obdarzony magicznym wpływem na kobiety Piotr igra z ich uczuciami udając wykwalifikowanego psychoanalityka.

MOJA OPINIA
Kolejna nudna komedia niczym flaki z olejem. Prawie usypiałam na tym filmie mimo, iż oglądałam go rano. Miałam wrażenie jak by ktoś zrobił nudną podróbę jakiegoś amerykańskiego filmu. LIPA totalna. Nie polecam go nikomu. Nawet jako coś lekkiego dla zabicia czasu. Szkoda nawet słów na ten film, jeżeli można to w ogóle nazwać filmem. 
OCENA 1/5


4.Kochaj

OPIS Z FILMWEB
Sawa wkrótce bierze ślub z Jurkiem. Nie jest jednak pewna, czy jest on mężczyzną na całe życie, ponieważ w jej życiu pojawia się przystojny aktor, Krzysztof.

MOJA OPINIA
Oglądając ten film miałam wrażenie, że jest on kierowany do tych samych osób co Lejdis. Film opowiada o wieczorze panieńskim Sawy wraz z jej druhnami. W te parę godzin zdarza się masa niespodziewanych wydarzeń. Na pewno warto go obejrzeć na jakimś babskim wieczorze przy winie dla rozluźnienia. Nie jest to najlepsza komedia roku, ale też nie najgorsza. Taki średniak dla rozluźnienia.
OCENA 3/5



5.Porady na zdrady

OPIS Z FILMWEB
Dwie kobiety, Kalina i Fretka, zostawione przez swoich partnerów zakładają firmę, w której chcą zajmować się rozwiązywaniem problemów z niewiernością facetów. Gdy ta pierwsza ma uwieść coacha Macieja, cały plan spala na panewce.
MOJA OPINIA
Jak dla mnie ten film jest stworzony na takie dni kiedy mamy doła i mamy ochotę płakać w poduszkę. Bez sensu scenariusz, masa lokowania produktu, a do tego gra aktorska nie zachwyca. Dla mnie denny film, ale tak jak piszę na doła może być ok :)
OCENA 1/5

Kolejne propozyje filmów lub bajek już za tydzień :) Zapraszam

Komentarze

Popularne posty