Ubraniowa wishlista

Jako, że jestem osobą o sporych gabarytach moja szafa jest uboga w ubrania. Od paru miesięcy walczę z wagą i nie chcę kupować dużo ubrań, które za chwile będą za duże. Plusem tego, że mam mało ubrań jest taki, że zawsze wiem w co się ubrać. Ostatnio postanowiłam dokupić parę rzeczy więc oto moja "chej" lista na najbliższe parę miesięcy :) Jeżeli jesteście ciekawe co pragnie kobieta nosząca 3-4XL to zapraszam do dalszej części tego wpisu.

1. Koszula (kupione)
Kocham chodzić w koszulach. W zeszłym roku całą wiosnę i lato przechodziłam w nich. Nie mam tutaj na myśli zwykłe koszule białe pod szyję tylko takie zwiewne. 

Źródło

Źródło
2.  Kardigan
Niestety w zeszłym roku mój ulubiony kardigan uległ zniszczeniu i muszę kupić sobie nowy. Niestety od dawna nie mogę znaleźć tego idealnego. Warto mieć czasem co na siebie zarzucić takiego lekkiego, ale na długi rękaw by latem komary nie pogryzły za bardzo. Niestety inne moje narzutki już są na mnie za duże. 
Źródło
3. Legginsy (kupione)
Czyli to w czym czuję się wygodnie i nic nie krępuje moich ruchów. Od lat używam te z Decatlonu, ale ostatnio ich jakość się mocno popsuła.

Źródło

4. Topy (kupione)
Nie wiem dlaczego, ale od lat nie lubię chodzić w koszulkach na krótki rękaw. Jakieś takie małe zboczenie. Dużo bardziej wolę chodzić w topach i bokserkach. Wiem, że u osób otyłych nie wygląda to zbyt estetycznie, ale tu chodzi o wygodę. Postanowiłam na to lato zaopatrzyć się w 3-5 nowych topów. 
Źródło


5. Buty na koturnie (kupione)
Kocham koturny i obcasy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich. W mojej szafie na chwilę obecną jest wystarczająco szpilek ( choć jeszcze nadal nie ma wymarzonej czerwonej szpilki w swojej kolekcji, ale i na nie przyjdzie czas), więc przydało by się zaopatrzyć w 2-3 pary bucików na koturnie.

EDIT: kupiona jedna para :)




6. Nerka
Od dłuższego czasu potrzebuję nerki, a to szybkie wyjście do sklepu i nie chcę brać torebki, a to spacer, a to szybkie wyjście do straży i tak ciągle coś. Nie zawsze mam ochotę zabierać torebkę i potrzebuję nerkę. 
Źródło

Jak wam się podobają moje chciejki?? Co planujecie kupić by uzupełnić swoją szafę? Dajcie znać w komentarzach to może mnie zainspirujecie do kupna czegoś dodatkowego :) 


Wszystkie zdjęcia są z allegro i Renee pod każdym z nich jest link do miejsca gdzie je znalazłam. 





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty