Domowa wishlista

Ostatnio postanowiłam poszukać paru nowych rzeczy do domu. Warto czasem wymieniać stare rzeczy na nowe, ale również warto poznawać nowe rzeczy. Na pewno znajdzie się tu parę ciekawych rzeczy, ale też nie będzie ich dużo z racji, że nie chcę robić wielkiej listy, którą później nie spełnię.


1. Pościel (kupione)
W listopadzie na  urodziny dostałam od mamy kołdrę 200x220 i 2 poduszki. Jako, że nie bardzo miałam czas ani chęci na szukaniu idealnej pościeli mam tylko 2 komplety. Jedna świąteczna, a druga jednokolorowa. Postanowiłam dokupić z 2-3 nowe zestawy. Jako, że niebawem będzie lato chcę postawić tym razem na satynę bo tamte są bawełniane i świetnie się nadają na zimę. Niestety na okres wiosenno letni są beznadziejne.

Źródło

Źródło

Źródło
2. Świeca (kupione)
Jako, że jestem maniaczką świec i wosków to oczywiście nie może tutaj zabraknąć 2 świec, które mi się marzą i zapewne szybko wylądują w moim domu. Mowa o Wild Mint z Yankee Candle (pisałam o wosku tutaj) jak i o Storm Front z Kringle Candle (wiem, że jest wycofywana, ale muszę ją mieć).

Źródło

Źródło
3. Woski(kupione)
Skoro świece to i woski. Niebawem wchodzi jesienna kolekcja Yankee i na pewno będę chciała mieć woski by szybko je wypróbować. Oczywiście nie tylko interesują mnie nowości, ale i również starsze zapachy, których jeszcze nie miałam. Nie będę wymieniać wszystkich jakie chcę, ale jest ich ok 15.
Oczywiście tylko jak na razie :)
Źródło


4. Kosz wiklinowy na zakupy
Kiedy jeszcze mieszkałam w domu rodzinnym uwielbiałam chodzić w sobotę do warzywniczego z takim koszykiem. Robienie zakupów z nim sprawiało mi bardzo dużo radości. Od kiedy mieszkam tutaj bardzo mi brakuje takiego kosza kiedy idę nawet do zwykłego marketu. Muszę w końcu go mieć!

Żródło

Jak widać parę rzeczy się uzbierało, które chciałabym kupić do domu. Wpadło wam coś w oko? Dajcie znać w komentarzach.

Zdjęcia pochodzą z allegro i google przez co pod każdym zdjęciem jest link z źródłem skąd jest dane zdjęcie.

Komentarze

Popularne posty